Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Gibson LP Standard '95


space

Anbefalte innlegg

Med trang ville vel problemet vært omvendt? Strenga er veldig nære 1-bånd på den strenga.

Samtidig er bridge ganske herpet, så stoler ikke på høyden.

Ikke nødvendigvis. Prøvde 0.011 på den ene telen min (opprinnelig 0.010) og da fikk jeg klirr på lys E, men i ditt tilfelle kan det like gjerne være den utslitte Nashville-stolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har, og tror våre kjære frankajoerg, også har bestilt direkte fra Faber (www.tokaiguitar.de). Bare ikke finn på å bestille fra USA. Har ikke sjekket på Gitarist.no, men vil tro at de ligger litt over i pris. Også verdt å sjekke om det er lagervare så du slipper eventuelt å vente på at sakene skal komme på lager før de sendes videre til deg.

Vil ikke gitarist.no bli billigere enn å bestille fra Tyskland? Tenker på moms-gebyret som gjerne er noen hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kommer til å bli grisefin.

Om jeg skal være ekstra gnålete så vil jeg si at nye pickupringer (M69 i korrekt høyde) er et must.

Ett kurant tips er plast fra Creamtone. Jeg har plast derfra på vei til R7en. Veldig ålreite å jobbe med og sender i likhet med MJT bilder underveis i prosessen (om man vil ha delene aged).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.