Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Til glede for nye lesere


CastorFiber

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på om det blir så mange poster her, men føler litt på at en del ting som har foregått på forumet i løpet av årene, og som har forsvunnet etter hvert, kan vekkes til live her. Har du vært aktivt medlem i mange år, så er er det kanskje ikke så mye nytt å hente, men slik blir det jo bare.

For å starte opp, poster jeg en snutt av forumets første fullførte samspillprosjekt. Noen er borte, noen er fortsatt her, og mange har trolig blitt flinkere til å spille gitar. Det har i hvert fall jeg.

Det er ikke meningen at dette skal være min egotripp, så har du tips om ting som kan passe i tråden, så bidra gjerne, men vær forberedt at diskusjoner blir fjernet etter en tid, slik at det blir tett mellom poster som linker til minneverdige saker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg litt frem, men fant ingenting. Men er ganske sikker på at den pleide å ligge i Hall of Fame, så godt mulig den er tapt. Uansett, greia var bare at det var et kroneksempel på heftig diskusjon angående smak og behag, som sporet av til det helt meningsløse. Tenkte det kunne være et godt eksempel for nye lesere om hvordan man ikke skal ha en forumsamtale.

Apropos Hall of Fame, denne er jo en klassiker som også fungerer som eksempel for nyankomne: http://forum.gitarnorge.no/topic/25240-ny-gitar/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel en del av de som var med på denne som ikke er aktive på forumet lenger. I tillegg så var det jo noen forum-jammer litt etter denne her, som var veldig artige prosjekter med forskjellige bidragsytere.

Noen som er klar for en ny runde? :)

Endret av shv
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos Hall of Fame, denne er jo en klassiker som også fungerer som eksempel for nyankomne: http://forum.gitarnorge.no/topic/25240-ny-gitar/

DETTE var min kopp te. Leste gjennom tre tråder av Sjakk på sengekanten, og lo meg skakk av fyren. Kom tilbake til oss! :D

Noen som er klar for en ny runde? :)

Det hadde så absolutt vært gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta meg en runde med trådene selv. Mange gullkorn:

Om å uttrykke seg: "confused.....du må forklare. MED ORD ikke bokstaver"

Om å kjøpe brukt: "stoler ikke på folk og hvor de har hat den "brukte" Tingen"

Om gitarlyd: "haha right. men jeg liker og ha det litt over så du ikke kan høre strengene vibrere litt retarda"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.