Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Zeus Guitars


Birk

Anbefalte innlegg

Dessverre har jeg ingen erfaring, men denne påstanden fra selger "Zeus gitarer tilfredstiller en høy kvalitet som kun er tilgjengelig på mye dyrere merker" gjør at jeg ville snudd i døren. Her påstår de at de ikke bare er gode på pris/kvalitet, de sier de er best i verden :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, så du har faktisk prøvd disse modellene så du vet hva du snakker om, eller er det sedvanlig forumsynsing uten faktisk og faktabasert kunnskap?

Jeg har vært borti duden som importerer disse gitarene, og jeg har ingen problemer med å stå for ovennevnte uttalelse.

Dette er no-name gitarer som produseres i Kina i bøtter og spann, hvor «egen» logo klaskes på i etterkant, - hovedpoenget er neppe å levere dritgode gitarer til folket for en rimelig penge.

Selger må gjerne kalle dette for knallgode gitarer, de blir ikke det av den grunn, for å si det sånn! Man kan selvsagt ha utrolig flaks og få et godt eksemplar, de fins sikkert innimellom. Men skal man ha lavprisgitar så har man mer igjen ved å handle på Europris eller Nille, etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det at du "har vært borti duden som importerer disse" sier meg ikke så mye annet enn at du muligens har hatt en dårlig handel med vedkommende. Poenget var: har du prøvd noen av modellene?

Nei, jeg har ikke prøvd gitarene som har «Zeus» på headstocken. Men jeg har prøvd «søstermerket» «Linus» i flere varianter (fra samme fabrikk), og det var mildt sagt en sær opplevelse, uten unntak. Gjennomgående besto disse gitarene av kjip hardware, billig elektronikk (med sjokkerende dårlige loddinger i enkelte eksemplarer) og en byggkvalitet/QC som var under pari (og nå er jeg grei).

Det er greit at dette kanskje fremstår som forumsynsing, det får så være, jeg skal selvsagt spise ordene mine om noen prøver ut «Zeus Guitars» og finner at kvaliteten er så uovertruffen som annonseteksten hevder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.