Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Nice, grattis :) IBM er en av de fineste custom fargene syns jeg, og da særlig når klarlakken gulner.
Gulnet klarlakk gjør susen på alt, rett og slett, men usikkert hvor mye en AVRI gulner egentlig...
Najjjs, grattis :) ! Matchar prinsessans klänning på koppen gitarren eller spelar skärmen mig ett spratt?
Skjermen tuller med deg, hvor hun har selvfølgelig kjole i 'surf green'. Jeg pusser opp soverommet nå og har på meg en hvit olympic white singlet som begynner å bli svakt vintage white rundt ved det overarmene kommer ut. Gleder meg til den begynner å krakellere.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten spent på hvor lenge logoen holder. AVRIes har ikke noe klarlakk over logoen, men er bare plassert rett på nitrolakken uten noen beskyttelse. Forrige eier har vært flink og forsiktig, for den er relativt strøken fremdeles (men jeg har det med å få en del striper på headstocken ved strengeskifte).

Ellers kan jeg røpe at halsen ikke er shimmet og ikke har behov for slikt heller. Good times!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.