Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Delay pedaler


Per

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke testet den, men har ikke fått inntrykk av at den er den beste lissom. Er veldig kompakt, og det er nok der den baner vei.

Ellers er det Boss DD-5 jeg først nevner når jeg får spærsmålet (ikke DD-6 altså) ettersom den låter veldig greit, samt. har en veldig fin tap delay funksjon (jeg kan lage en tap delay bryter for deg om du vil ;)) i stedet for DD-6'en som har en veldig upraktisk en, som går tregt å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DL-4'en er definitivt veldig bra, men dog litt dyr. Dessuten ville jeg valgt rackversjonen selv om den er hakket dyrere.

Ellers har jeg ikke hørt så mye bra om EchoPark'en. Sleit selv med å få noe særlig kult ut av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har prøvd den der Holy Grailen da?

(vet ikke om jeg driter på meg nå, husker ikke om den het det. :lol: men har hørt at den er hipp)

Edit: Vil ha litt Tommy Iommi/Heaven & Hell(sangen) solo lyd... Den delayen er rå bra! :lol: 8) Soloen også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holy Grail er en reverb pedal.

Jeg har en DD-5, funker veldig bra til mitt bruk. Nå har jeg ikke prøvd så mange andre, men jeg er fornøyd med den.

Opps :oops:

Men takk for tipsene folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.