Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Supersvein [08.05.05]


Supersvein

Anbefalte innlegg

På tide jeg legger ut litt av stashet som har rota seg opp gjennom de to årene jeg har spilt. :) Og neida, du trenger ikke sjekke synet, bildene ble jævli dårlige. Hadde dårlig tid, skjønner dere :|

Hovedforsterkeren:

AAAA0045.JPG

Her ser dere en mesa boogie studio preamp som er koblet til en Roland Jc 120. Feit og fin lyd!

AAAA0046.JPG

Pedalstash og pils :? :

AAAA0048.JPG

gitarene:

AAAA0049.JPG

Her ser du en yamaha pacifica 120s og en Cimar Jazz bass kopi. Ikke alverdens gitarer, men duger intill videre ;)

I bakgrunnen ser dere en randall RG75 og en Roland Cube60 bass. De er nok snart borte :P ^^

Bare spørr og grav osv om utstyret ! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O ja! Jazz Chorusen er en deilig forsterker! Noe som er ultrapraktisk er at den har nok inputs til at jeg får preampen i stereo :D

Og ja, det står policeline, do not cross. Ironisk nok lar jeg ganske mange prøve gitaren min og den er der mest for å symbolisere hvor mye man kan bruke praktisk materiale til annet enn å sperre ute folk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Jazz Chorus...husker vi hadde en på ungdoms skola i Trysil, veldig fin lyd i. Men gitaren sugde, en eld-gammel Charvel med en floyd som ikke var justert. Men når jeg tenker meg om så hadde det vært gøy å hatt den gitaren:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.