Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp til overdrivepedal


gitarleik

Anbefalte innlegg

Har du prøvd elements? Løyser den alt like bra som diverse forum skal ha det til?

Jeg har bestilt, men doktoren selv holder på med en annen pedal til meg også, så jeg venter på ferdigstillingen av den så jeg kan spare litt på frakten. Jeg ville jo bli overrasket hvis det hadde seg slik at den ikke levde opp til forventningene. Tror kanskje jeg har sett én på bruktmarkedet tidligere, noe som sier litt når pedalen har vært ute i noen år nå. Det blir nok en demo eller to når den kommer i hus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! Det tar nok fort en to ukers tid med mindre VintageGitar har den inne, ja. Ryan Clarke (doktoren) er ganske så opptatt med produksjonen av sin nyeste pedal, BitQuest, som skal ut til alle mulige forhandlere i disse dager. Jeg fikk vel beskjed om at begge mine pedaler skulle være ferdige innen 10 dager, og at sendingen fra Canada tok mellom syv og ti dager.

Det lureste du kan gjøre er vel egentlig å ringe inn til VintageGitar, for de skulle til å sette inn en bestilling fra Dr.Scientist da jeg snakket med dem for en drøy uke siden. Hvis de allerede har sendt inn en bestilling går det nok fort noen måneder før den neste sendes inn. Da kunne det i så fall være greit å bestille fra en nettbutikk som har den på lager, eventuelt bare sende han en mail direkte. Utrolig hyggelig fyr med beina godt plantet i jorda. Ingenting å være redd for! :D

Endret av UglyCasanova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tviler jeg på. Det ville jo ikke være god business for lokale sjapper som VG om en kunne kjøpe det billigere direkte fra forhandler. Jeg tenkte mer på at du kunne kontakte han for å i det minste sette av litt tid til å lage pedalen til deg, hvis du vil støtte VG. Hvis du bestiller via VG uten at han har bygget pedalen på forhånd tar det plutselig nok en ukes tid før han får sendt avgårde sendingen til Norge.

Hvis det kribler i fingrene ville jeg nok ha bestilt fra en annen forhandler (med mindre VG ennå ikke har sendt inn sin bestilling).

Endret av UglyCasanova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Og takk til alle for hjelpa, skal prøve å hugse å gje ei oppdatering! Tar nok fort ei stund før eg blir klok på pedalen grunna andre instrument og musikkrelaterte ting i studiet som har prioritet. Eg skal få lånt meg ein skikkelig røramp og testa den skikkeleg etter kvart(har kun ein liten modeleringsamp for øyeblikket grunna at det er alltid tilgang på å låne amp dei gongane eg er i øvingsrom eller spelar gitar utanfor heimen). Må innrømma at pedalen delvis kjøpes grunna at eg blir overeksponert av pedaler og pedalsnakk i kvardagen, men blir nok artig å ha noko å fikla med sjølv. Er ogå eit pluss at ingen andre eg kjenner har vert borti denne pedalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.