Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvem er Best, Fender eller Ibanez?


J-R

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har Fender selv, men ville ikke anbefalt noen av dem. Sats heller på kvalitet, og styr unna de største merkene.

Er det stratocaster du har?

Nei har en ibanes 170 lbk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Fender selv, men ville ikke anbefalt noen av dem. Sats heller på kvalitet, og styr unna de største merkene.

Nå kan vi vel ikke påstå at ingen av de største merkene leverer kvalitet. Fender og Ibanez er riktignok såvidt forskjellig at det er umulig å sammenligne opp mot hverandre.

Som du sier så har du en 170, regner med at det er en RG/RX 170. Den befinner seg et godt stykke unna det beste Ibanez lager/lagde. Men på en annen side er den veldig tradisjonell i stil, slik at en overgang til evt Fender ikke vil være veldig vanskelig.

Dine behov bør være avgjørende for hvilken gitar du velger. Utilvsomt hva jeg ville valgt i min situasjon, men i din aner jeg ikke. Det vet bare du (lenge etter at valget er gjort). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ibanez best, men det er helt avhengig av spille-stilen din, og hvordan du liker at den skal være. Gå på en musikk-sjappe og test, og gjør deg opp en egen mening om saken.

Forresten, å si at Ibanez (RG?) 170 er superbra, er vel å ta litt hardt i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.