Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Beste Ibanez RG på budjsett? (prestige)


Troll

Anbefalte innlegg

Hvis det er den tremoloen jeg tror det er, så er den ikke låsbar, men den er mer stabil enn en vanlig tremolo. Skrur man hjulet "feil", blir tremoloen ganske så håpløs å ha med å gjøre, men man kan til en viss grad justere tregheten i systemet.

Nå er det ikke noen heksekunst å fjerne den ZX mekanismen som kun består av et par deler det er enkelt å pelle ut. Bilder her av en sånn som jeg skrudde litt på.

http://forum.gitarnorge.no/topic/54710-service-paa-ibanez-med-zr-tremolo/

Trådstarter- Jeg har en -89 RG550 med Dimarziopickups jeg kan selge. Pm hvis det er noe. Gul refinish.

Ellers er det vel slik at mange mener at man skal ligge unna RGXXX der det første tallet er lavere enn 5. Jeg er ikke helt enig i det, men det er klart at noe kvalitetsforskjell er det. Spørs litt på hvor kresen man er.

Har selv en rg470 fra tidlig 2000 en gang. LoTrs tremoloen er ikke av de beste.. men ellers en kanongitar i mine øyne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, har ikke fått noe svar eller respons fra han hverken her eller på epost.

Så jeg driter i den, tror han bare er ute etter å fiske de høyesete budene ved å vente med å svare.

Men er fortsatt på utkikk etter en god RG da.

Angrer på at jeg ikke slo til på SHV sin RG1570 som gikk for 3,5k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.