Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarreperatør i Bergen


E5150

Anbefalte innlegg

Trenger tips til gitarreperatør i Bergen. Før var det jo opp til flere, men det virker som om det ikke er så mange igjen som reparerer gitarer i Bergen nå om dagen. Får opp Henrik Eide på Google, men det hadde vært kjekt å ha noen alternativer. Trenger bare service på en halvakustisk gitar.

Om det er noen som kan gjøre jobben privat for en grei pris kan det også være et alternativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Tar han alt av gitarer eller bare akustiske saker? Elektronikken på gitaren jeg har trenger nok en overhaling.

Litt usikker på om han er elektronikkmann, men Victor Morales er særdeles flink til mye og godt utdannet (i London trur jeg). Han gjorde en utmerket jobb på min Fender Esquire og han hadde en Gibson ES inne samtidig som han gjorde en re-frett jobb på. Det er bare å stikkke innom og spørre. Han tar ikke på seg jobber han ikke kan (det er faktisk noen som gjør det dessverre).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes å huske fra en tidligere tråd at Andy Halliday hadde lagt ned bedriften. Trodde at Eugen også hadde gitt seg, men skal sjekke ut med han. Har noen felles bekjente som kan sette meg i kontakt med ham.

Frank på Hagstrøm var også et godt tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.