Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppdatert post: Tele-prosjekt give away


Gubbe

Anbefalte innlegg

Da tror jeg det største problemet blir å plassere broa... Dessverre er det borret opp til strengegjennomføringer allerede, og det er gjort noe skeivt og passer ikke bra med der jeg må feste broa.... På bildet kan man ane tre sirkler jeg har tegnet inn der broa skal festes... Får sove på dette!

DSC00009-800.jpg

Det beste er kanskje å sette en litt kort plugg i de to hullene der jeg må sette skruer, og så bore nytt for strengegjennomføringen på skrå ned mot de eksisterende hullene....

Endret av askret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På hobbybutikker så kan du finne trepinner i ulik størrelse til å plugge hull. Jeg har plugget hull i møbler blandt annet. Greia er at du muligens må bore slik at plugg og hull passer 100% og deretter lime med sakte herdende to-komponet lim. Da kan du bore og lage nye hull der du vil, pluggene vil bli en del av treverket, ( husk å la limet herde minst et par døgn)


http://www.modellers.com/Produkter/Materialer/lakk/lim/Treverk/Rundstav.aspx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg bare bli frisk og rask nok til å sette i gang monteringen. Har fått alt som trengs, og ny loddestasjon er også på plass.

Tenker jeg lager en ny tråd som tar for seg byggingen, og også hva som vil skje med gitaren videre!

Så langt sier vi tusen takk til alle som har bidratt med deler og innspill så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.