Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Denne har jeg bygget.


Rottenikken

Anbefalte innlegg

Hvis det var det a skru sammen gitar er det samme som a klaske legoklosser sammen sa kunne det blitt litt Squire der, gibson der, kent armstrong der, CTS der litt Jaguar der, litt telekaster der etc.... - dvs en elendig miks av deler som ikke horer sammen. Hvis det a bygge Lego eller skru sammen en fin gitar (dere har sagt at den er fin) er det samme som a bruke RIKTIG UTVALGTE DELER, deler som kler eller passer bra sammen, er det man kaller det a bygge lego eller gitar, sa er det veldig to forskjellige mater a bygge pa.

Det siste som gjenstar for den er helt ferdig er Fender Texas Specials.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper gitaren har kostet meg kanskje 6000 kr pluss ca 150$ som jeg ma betale for Fender Texas specials og det er USA stol, vel USA det meste og CTS potmetere sa jeg tror ikke lyden blir a klage pa. En god stol, her en American mordern Standard, betyr ogsa mye for lyden men det vet dere vet. Jeg hadde en Squire strat mange ar siden som jeg bare byttet sadler og pickups pa (Kent Armstrong texas for strat) og lyden ble revolusjonerende. Det blir spennende a hore denne med bare har Fenderdeler nar jeg fr Texas Specials pa... ( midlertidig er det dragonfire pickups) Det blir vel en revolusjonerende forskjell tipper jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.