Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann!
Trenger du vokalist til ditt hard rock, metall(-core?), (southern) hardcore, screamo-band, eller til din groovy, funky-fresh pop-outfit (eller en heftig blanding)? Flaks! Andreas heter jeg, er født i 1987, og bor i Oslo. Har noe erfaring fra tidligere band - Sjekk ut MySpace.com/voidlimbo for å høre låter hvor jeg har vært vokalist om du er nysgjerrig på hvordan jeg høres ut.

Inspireres av band som Every Time I Die, Between The Buried And Me, The Chariot, Karnivool, He Is Legend, Queens Of The Stone Age, og Falling Up, blant andre. For utfyllende liste, sjekk min last.fm-profil.

Fyr av en PM eller en epost til ballr87@gmail.com, så snakkes vi!

Endret av Abelia Tempest

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Brattanorski
      Hei og hopp! 

Jeg tilbyr rimelig undervisning i el-gitar, hjemme hos meg i Dalbakkveien i Oslo. Ca 5min fra Godlia t-bane stopp.  Selv er jeg låtskriver og utøvende musiker, men også tidligere musikkstudent ved Staffeldts i Oslo. Jeg 26år og har spilt gitar siden barneskolen

Metodikk:
      Jeg baserer mine kurs på hva eleven selv ønsker å oppnå. Hva er ditt mål?

1. Er du viderekommen og ønsker å bli dreven på rask alternate picking så fokuserer vi på teknikk (da kan vi nerde og ha det gøy!)
      2. Er du nybegynner, så starter vi lett og jobber mot å kunne spille den musikken du selv hører på

Jeg ønsker først og fremst at du skal lære å kjenne hva som definerer DEG som gitarist og hvordan DU låter. Det synes jeg er kjempe spennende. Da kan vi skreddersy et opplegg rettet mot dine mål og preferanser. Jeg er resultatorientert og tålmodig. Er blitt fortalt at jeg har gode pedagogiske egenskaper og kan forklare avanserte konsepter på en forståelig måte.

Jeg tar foreløpig 200kr timen (45min).
      Send meg gjerne en melding så tar vi en prat.
      Bjørn.

Her er en liten link så dere kan se hva jeg bruker mine dager på :)
    • Av Negersunn
      Vi søker ny vokalist og bassist til vårt hobbyband The Power Penetrators. 
      https://www.youtube.com/watch?v=qJpL3Tmc4ec
      https://www.youtube.com/watch?v=84gopoBk6bw
      Du må like rock fra 80 tallet frem til i dag. Vi spiller egne og cover låter og vi har øvingslokale i en garasje på Lierskogen. Vi gjør spillejobber i lokalområdet, men vi har ingen ambisjoner om å bli store.
      Er du interessert ta kontakt. SMS: 97187239
    • Av peter333
      Attention drummers! Oslo rock/blues band leter etter trommis til å jamme med, vi er to gitarister, en som også er på lead vocals, og en bassist, men vi mangler en trommis. Vi er selv mellom 20-23 år gamle. Prøver å få til minst en jam i uka og har selv rundt 4-5 år med erfaring, but anyone is welcome. Hvis du er interessert i å ta en jam og en pils med gutta etterpå ta kontakt på tlf. 95414805 ?
    • Av Threechords
      https://soundcloud.com/radiateheatband
      Spiller i ett band som heter Radiate Heat: www.facebook.com/radiateheat
      Trenger du et band å gjøre split gigs med er vi absolutt interessert, primært i Oslo og østlandet men sier ikke nei takk til grisgrendte strøk heller.
    • Av emilbass
      Vi er et rockeband som går på Ris ungdomskole med bare meg, Emil (Bass) og Jonathan(Keyboard og gitar)
      Vi er begge 13 år og vi søker etter noen mellom 13-15 år gamle. 
      Dere for også bli med å velge et navn på bandet.
      - Emil
      +47 955 56 156
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.