Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Dave Matthews Band - Stand Up


GonWild

Anbefalte innlegg

Det var med spenning jeg skulle høre på dave matthews siste skive, stand up. Var ikke så fornøgd med den forrige, everyday, og håpet at nå var det full skjerpings, og back to the roots. Men hva er det jeg får høre ? pop og r&b, folk, og ballader som er så langt unna de 3-4 første albumene som bare det! Everyday kunne jeg til nød svelge, men dette her var bare rett og slett uinteressant og kjedelig.

Hva har egentlig skjedd med dave matthews? det var jo jamme band nr.1 og matthews ruler jo mildt sagt på kasse gitaren! For ikke å snakke om de fantastiske musikerene han har med seg! Carter Beaufort er en sykt god trommis, men på denne plata så høres søren meg det meste han spiller, bare ut som en lam trommemaskin.

Jada forstår at godeste dave ikke vil lage samme plata to ganger. Men det gjorde han jo ikke med de 4 første, og de var jo faktisk bra ! Det nye DMB er i mine øyne BOORRING, og dårlig utnyttelse av gullegode musikere som holder tilbake sine talenter for å bare lage noe "nytt og spennende", men så blir d bare driit uinteressant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.