Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vokalist/Trommis søker å joine/starte band i Skien/Grenland.


Beatbox

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg flytter til Skien nå om et par dager for å starte i ny jobb og kunne gjerne tenkt meg å synge og/eller spille i et band igjen.

I utgangspunktet er jeg åpen for det meste innen rock, hardrock, pop, funk, storband, kanskje noe jazz eller blues, alt ettersom hva jeg skulle bidratt med :) Metal er også aktuelt, men da bør det helst være noe melodisk ala feks Opeth - Blackwater Park eller lignende.

Jeg er en 30 år gammel kar, ganske flott baryton/tenor-stemme, har spilt trommer en del år, og kan ellers trø til på rytmegitar om nødvendig/ønskelig. Jeg har ikke bil (enda), så med mindre du kjører samme vei er jeg ganske låst til Skiensområdet/buss til Porsgrunn i utgangspunktet :/

Har gått et år musikk i Bergen, spilt trommer i et rockeband med tungrock i et par år, og etter det 3-4 år i et mer indiepoprock-band. Ellers har jeg sunget i en del vielser og ved mange andre anledninger (cover og selvlaget).

Kunne gjerne tenkt meg å være frontvokalist, men trommer er også gøy ;)

Hvis du tror du kunne brukt meg i et bandprosjekt, eller du har lyst å starte et band, ta kontakt så finner vi ut av det derfra!

Ha en fortreffelig dag!

-Erling- (tlf 92467121)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 months later...
  • 5 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.