-
Hvem er aktive 0 medlemmer
Ingen innloggede medlemmer aktive
-
Siste aktive tråder
-
Av mislykketmusikant · Skrevet
victor hjelper gitarhuset (gamle musikkmagazinet) med en del oppdrag, vet jeg. så de vet nok hvordan man får tak i han -
Stemmer det. Hvis jeg drar ned bredden på nettleservinduet (på PC) så forsvinner strikethrough-knappen og en del andre formateringsknotter. Full bredde: Første "knekk" splitter toolbar over to linjer: Neste knekk fjerner linje 2 og skjuler en del elementer:
-
Av Håvard Dyngeland · Skrevet
Takk for mange svar. Jeg har hørt at Victor også gjør godt arbeid, men har tidligere prøvd å få kontakt med han, men veldig vanskelig å finne kontaktinformasjon. Har funnet litt info på facebook, og prøvd å kontakte direkte på melding der, og på mailadressen som står oppført der. Dro også ned til sjappen hans i Kong Oscars men den var tydeligvis stengt til tross for at jeg var der minst en time før stengetid i følge åpningstider på nettet. Så litt vanskelig å få kontakt med han. Jeg tok kontakt med Eugen for noen år siden, da han fortalte at han ikke bygget gitarer lenger men drev med vedlikehold, så kan jo være at han fortsatt gjør det. De andre må jeg sjekke opp i. Ellers takker jeg igjen for svar og skal høre rundt etter hjelp. -
Har brukt Victor i Kong Oscars gate med hell på ein tele.
-
Går i disse to de fleste dager, inkludert i dag. Fretted og fretless, dekker det meste.
-
-
-
Støtt driften av GitarNorge
-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå