Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD!


Ichi

Anbefalte innlegg

Plukka opp en slik for en svæææært billig penge i går, sånn halvveis på fleip siden jeg har to døtre som liker å spille gitar:

product1_21676_600x600.jpg?file=Disney+W

Må si at overraskelsen var stor da alt utenom stemmeskruene så ut til å være av OK kvalitet. Den er i 3/4 størrelse, men har samme mensur og halsbredde som en Telecaster. Jeg satte den opp med nye stranger, justerte pickupene og plugga i forsterkeren, og jaggu var det ikke vellyd som kom ut. Mikkene var overraskende bra og godt balanserte, og både sustain og spillbarhet var minst like bra som en Squier standard, jeg vil vel faktisk si en del bedre. Nesten så jeg synes den var tøffere enn Bajaen. :)

Den var så kul å spille på at her skal det pusses, lakkes og fikses + at den trenger en liten båndslip. Ser slett ikke bort fra at denne blir med på scena. He-he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte også en sånn for en billig penge for litt siden på et loppemarked. Var så fæl finish at jeg gikk helt berserk med sandpapir og "pyntet" litt neglelakk på headstocken!

Låt jo kuler og krutt det der ! :-)

Enda mer bevis på at tonen sitter i fingrene !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.