Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Stemningspedaler


space

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...

Kan anbefale empress tape delay for echoplex stemning. Den og holy grail med en relativt clean gitar er skaper en svær lyd med lange ambiente trails, tenk spiritualized. Savner ikke OD eller fuzz med den komboen og har blitt "standard" clean lyden min med '59 Bassman (clean for meg har forresten en del grit og er ikke roland jazz eller blackface clean).

GuitarRig har spart meg mye penger når det kommer til eksperimenting med lyder og hva som funker/ikke funker for meg. Greit å kunne sitte i fred og ro og teste ut fx chains og pedaltyper/lyder før du går ut i jungelen og finner den spesifikke pedalen du vil ha

Endret av djupnes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående eBow. Har en jeg kan kvitte meg med, send meg en PM. Du får med badge og kassetten!
Videre, se og nyt dette.

Ikke det at det spiller noen rolle i denne videoen, men ta en kikk på hendene hans. Noe snurrig med den ene lanken.

Snutten er gammel, Grieg er en bonus, men det er et godt eksempel på hva man kan få til med dingsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.