Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Fender Standard Stratocaster (Aged Cherry Burst)


Heilage

Anbefalte innlegg

Hoppla!

Etter lang stund (fire måneder eller så) uten en ny gitar, var det på tide å få inn noe nytt i stallen.

Spør du meg er dette en av de peneste stratene som er der ute, og jeg synes jeg fikk et godt eksemplar. Den er Fender Mexico, men det er ikke noe å utstå på kvaliteten her. Halsen er god, passe glatt, finishen ser strøken ut, pickupene er overraskende vellydende. Må si jeg fikk veldig mye gitar for de ca fem og et halvt tusen denne kostet.

Naturligvis har jeg noen planer med den, men det får jeg ta etter hvert. Det eneste jeg har å utstå nå er at jeg ikke synes noe særlig om vibsystemet, men jeg har aldri vært så fan av Fenders vintage system, og har allerede en Wilkinson-erstatter på vei i posten, så det er jo ikke noe problem.

Bilder!

jVzw2a1.jpgyUp65N0.jpgtSYNcSO.jpg

Endret av Heilage
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grættis! :) Finishen er ikke helt min smak, men så er det da jaggu ikke min øks heller, så det er ikke smaken min den skal behage. ;) Når det gjelder kvalitet så har jeg blitt mektig imponert over taco-Fender sjøl, kontra alt jeg har hørt om de. Er det FF eller er det ordentlig flammelønn i toppen? Nvm, ser jo at det ikke blir produsert lengre engang. Pen topp på den. :)

Endret av Skoggy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.