Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ja, okei da, får vel gi Straymond denne tråden:

NBD!

Peavey DynaBass Unity, "The mean green MF".

Jeg forstår absolutt hva folk mener når de sier at denne bassen holder en kvalitet langt over sin prisklasse (nå skal det sies at disse kostet 900dollar ny på en tid da Rickenbackere gikk for 6 - 700 dog ), strengene er meget lave, og jeg har ikke hatt en bass som det er så enkelt å "sweepe" på uten klirr. Om skuldrene mine fremdeles tåler denne om noen uker så kommer jeg til å bytte ut elektronikken med Seymour Duncan Quarterpoundere og en Sadowsky preamp.

unnskyld kameraet

post-7488-0-76425200-1408292273_thumb.jppost-7488-0-39913400-1408292276_thumb.jppost-7488-0-95580100-1408292278_thumb.jp

Endret av Thunder Fingers

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mean green var jo bare lekkert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et forum trenger bredde.

Jegg syns den bassen der ser helt heslig ut og er sykt langt fra hva jeg kunne tålt å tre på meg. Det er sikkert en veldig bra bass for de som liker slikt, og jeg kan så å si se at det er en bass som'spiller av seg selv'.

Uansett, gratulerer med ny bass. :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg spiller eksklusivt på Neckthrough basser etter at en med skruer slapp halsen på scenen en gang :P (Det var mye min egen feil, jeg hadde eksperimentert meget mye med den bassen)

TC: Her sier jeg at jeg har lyst å komme på konsert med bandet ditt og dette er det jeg får til respons? haha. Nei, alle har lov å si sin mening, men om jeg skulle hoppet inn i hver eneste tele og jaguar-tråd og fortalt hvor stygge de er og at designet bare fungerer som opptenningsved i min verden, så hadde det blitt utrivelig her (Men for å være helt ærlig så hadde jeg aldri trodd jeg skulle eie en grønn bass noen gang)

...Forøvrig så er jeg veldig glad i basser som får folk til å reagere litt, og denne her er deffinitivt en slik en ;)

Nå har jeg hentet strenger på lokalet og skal gi den en skikkelig setup.

• Liker 2

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du gjør det godt igjen ved å ha Rickenbacker i stallen din, skal du vite. Dessuten må vi alle få lov til å leve ut noen fetisjer en gang i blant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sittet å spilt litt, og det er overhodet ingenting feil med denne bassen her, Med unntak av en Status Graphite bass jeg eide for mange år siden så er nok dette den mest lettspilte bassen jeg har vært bort i. Jeg har fremdeles lyst å hive Quarterpoundere i den :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne fikk meg i gang med et prosjekt jeg har hatt liggende lenge!

Prosjekt The Mean Green Rock Machine er i gang, blir vel en tråd om den etterhvert!

Ellers kan jeg ikke skjønne at det skal være galt med grønn bass!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes denne er lekker. Jeg kan normalt styre meg når det gjelder "bling-faktoren" som kommer med "gull"-hardware, men gitt tiden den er laget i så synes jeg det er kult å beholde det for autentisitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jævla klønete fasong på kroppen

What?!

Den er vel helt fin. Denne, derimot, er klønete:

squiggly.jpg

Sorry....OT, men likevel... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.