Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fjerne ny lakk på Gibson gitar .


Sugardaddy65

Anbefalte innlegg

Dette med verdi blir veldig vanskelig i Norge der kostnaden er så stort for å få gjort noe arbeide, og verdien på gitarene lavere enn USA .

Henger ikke helt på greip , men sånn er det nå bare .

Han må i hvert fall ned i under halv "vanlig" pris før det er aktuelt , og det tror jeg han sliter litt med .

Nå varierer "vanlig" pris en del også, så kommer an på hva en går ut i fra til å begynne med .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fjerne lakk og evt. lakke på ny vil garantert koste mer enn det smaker med mindre du får gitaren nesten gratis. Vedkommende som skal selge, har begått en kardinaltabbe, enkelt og greit, og vil nok ikke bli kvitt den gitaren hvis han ikke bortimot gir den bort. (uten at jeg har sett den...)

Bildet hadde dog vært enklere å nyansere hvis trådstarter hadde gitt oss info om HVILKEN Gibson det er snakk om, prisforlangende, og BILDER, ikke minst.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å legge inn bilder her .

Klarte å laste ned et bilde på funksjonen , men kan heller ikke "copy & paste" linken fra bildet på forumet .

Så gadd ikke bruke mer tid på det . Begynte ikke å bruke pc før jeg var nær 30 år så er ikke oppvokst datanerd .

Jeg er kanskje "blacklisted" her på forumet siden jeg ikke er "medlem i gjengen" her ? hahaha

Det er en Custom Shop aged creme white Gibson SG Custom .

Jeg elsker jo SG med ebony...er ikke så stor tilhenger av Les Paul som de fleste andre her .

Eieren har nok innsett han har seriøst sablet ned verdien , men ikke HVOR mye .

Mulig han bare beholder den enn å selge for nær ingenting , og det skjønner jeg for så vidt .

Har selv en tidlig 80 talls Hagstrøm swede lefty jeg ødela på den tiden . Hjemme scalloped ala Yngwie med håndfil . Hahaha !

Var noe drit hele gitaren ( kjøpte den ny) og låt forferdelig( i forhold SG en i hvert fall) , så ga blaffen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.