Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

trenger tips om låtskrivning


kanonjon

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

schpangen, det er fint om du prøver litt hardere å holde deg til topic! Dette er en tråd om Hjelp til å skrive sanger, ikke en tråd om Morph's måte å uttrykke seg på eller hans valg av avatar!

Det er greit å fleipe å ha det gøy, men ikke hele tiden. Jeg er sikker på at andre brukere hadde satt pris på en tråd som var spam-fri i ny og ned også!

Sitat fra reglene:

1: Dersom du ikke har som intensjon å argumentere eller gi relevante svar, la være å poste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

schpangen, det er fint om du prøver litt hardere å holde deg til topic! Dette er en tråd om Hjelp til å skrive sanger, ikke en tråd om Morph's måte å uttrykke seg på eller hans valg av avatar!

Det er greit å fleipe å ha det gøy, men ikke hele tiden. Jeg er sikker på at andre brukere hadde satt pris på en tråd som var spam-fri i ny og ned også!

Sitat fra reglene:

1: Dersom du ikke har som intensjon å argumentere eller gi relevante svar, la være å poste.

Har lest reglene en god del ganger, men en avsporing er jo lov av og til likevell. Ta det med ro. Vil ikke si at jeg er den mest usaklige på forumet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kids..

Anyway, har hørt noen riff av sangene Jonki og putz holder på med, og det høres lovende ut! Gleder meg til det kommer ut noen demoer!

Keep up the good work, comrades!

takker, prøver så godt jeg kan :lol: 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg det ut her så snart dere har gjort det da. Metal?

det er metal ja, natur og folk inspirert (nå hører ikke vi på folk, men vi mekker riffs som ligner lissom)

jeg har ventet en stund på dette. dette er følelse som jeg har lyst å uttrykke. jeg har skrevet nesten 2 låter, men jeg har aldri gjort noe slikt før. inspirasjonen kommer fra en gåtur i skogen jeg gikk forleden, alt bare strømmet inn. de 2 første sangene jeg har skrevet skal være en trist historie, alt jeg kan si nå :wink:

utstyrsmessig og sånt kan jeg si, at vi skal bruke litt akustikk, fretless bass (har ikke noe valg der :lol: ) og diverse lydeffekter for å få fram en følelse

inspirasjonen (for min del) er eldre Borknagar(debut og Olden Domain) og eldre Satyricon (Dark, Shadow og Nemesis platene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.