Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Gitarservice Hamar?


BjørnReiten

Anbefalte innlegg

Dårlig med gitarservice på Hamar for tida dessverre. Du kan få gjort en del hos Skaalgaard, men har ikke inntrykk av at gitarfolka der er de mest kapable i verden. Litt avhengig av det er du vil ha gjort, tror ikke jeg ville latt de gå løs på båndfiling og slikt. Vet ikke om Walter Kavli i Brumunddal er aktiv lenger, men om han er det vil jeg anbefale han på det sterkeste. Om du gidder kjøreturen er også Husemoen på Lillehammer særdeles kapabel.

Endret av stromstans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det du skal ha gjort, da?

Musikkservice har flyttet til Grønnegata, det er mulig de driver med dette fortsatt. Jeg vil ikke si noe om kvaliteten på arbeidet som gjøres der, da jeg ikke vet noe om det.

Jeg driver egentlig ikke med slikt for å tjene så mye penger, men det er da mulig jeg kan bidra. Tar ikke på meg ting jeg ikke har greie på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med gitarservice på Hamar for tida dessverre. Du kan få gjort en del hos Skaalgaard, men har ikke inntrykk av at gitarfolka der er de mest kapable i verden. Litt avhengig av det er du vil ha gjort, tror ikke jeg ville latt de gå løs på båndfiling og slikt. Vet ikke om Walter Kavli i Brumunddal er aktiv lenger, men om han er det vil jeg anbefale han på det sterkeste. Om du gidder kjøreturen er også Husemoen på Lillehammer særdeles kapabel.

Kjenner Walter godt.

Han driver jo fortsatt med alt gitarrelatert, men han jobber jo fulltid utenom så det spørs hva han rekker og tar på seg.

Kjøpt seg CNC og greier så det blir da noen gitarer fremover ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen:) det har seg sånn at jeg fikk gitaren inntonert og justert strengehøyden for noen mnd siden hos en i kr.sund. Og når jeg fikk den tilbake hadde det skjedd noe med stolen, slik at den går helt ut av stemming når jeg bruker vib-arma...

Jeg er nokså sikker på at dette ikke er noe big deal å få fiksa, men tar ikke sjansen på å leke gitarmekaniker selv :P

Så det jeg trenger er å få fiksa det, intonering + justert str.høyde og evt. halsen siden noen av båndene skurrer.

Hvor mye tar du for den jobben Castor? Bor du i Hamar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor "ute på landet" utenfor Hamar. Det er vanskelig å si hva det skal koste uten å ha sett feilen, men jeg lover at jeg ikke er dyr. Jeg lever jo ikke av det, og sier ikke ja fordi jeg skal sko meg. Send meg en PM hvis du slipper meg løs på det, og så skal jeg se på det.

Hva slags gitar er det? Jeg vet jo ikke det en gang.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.