Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

cubase på to skjermer?


Anbefalte innlegg

Jepp, kjøpt meg en ny liten skjerm nå, og lurer på om det går an å kjøre cubase fullscreen over 2 skjermer..? Det funker å minimere og dra den ut over begge skjermene, men kunne tenkt meg muligheten til å kjøre fullscreen på begge. Går det an..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kort svar. Nei

Du må gjøre det du gjør, nemlig dra den ut over begge skjermene. men det blir jo det samme som å maskimere da, når du bare drar kantene helt ut

Kort svar: ja.

Fungerer fint å kjøre Cubase maksimert på to skjermer uten å "dra den ut". Har ihvertfall kjørt med dette i ett og ett halvt år uten problemer.

Hvis dere ikke får det til er det antageligvis pga. driverproblemer evt. instillinger for deling av skjerm etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det går ann om du lager 2 vinduer. Jeg har ikke brukt cubase så mye, men jeg kan prøve å gi et eksempel: Jeg mener det er mulig å minimere f.eks. mikser vinduet og dra det over på en skjerm mens du lar resten være på den første. Men jeg skal ikke si noe helt sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener det går ann om du lager 2 vinduer. Jeg har ikke brukt cubase så mye, men jeg kan prøve å gi et eksempel: Jeg mener det er mulig å minimere f.eks. mikser vinduet og dra det over på en skjerm mens du lar resten være på den første. Men jeg skal ikke si noe helt sikkert.

Korrekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får litt lyst til og prøve cubase eller sonar når jeg leser dette. bruker sjøl adobe audition. er det noen vits i og bytte eller holder det med audition.

Adobe Audition har "docking windows", og fungerer helt fint med to skjermer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.