Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Vox Tonelab


Anbefalte innlegg

Skal snart selge en vanlig Pod HD500. Må bare få skiftet en bryter på den først. Det fungerer helt fint uten men greit at det er helt.

Du skal være klar over at POD HD serien krever bra hodetelefoner. Mener de må ha minimum 150ohm(150-600ohm). Det kommer så klart lyd ut av alle headset men med f.eks 32ohm så blir det drithøyt og det låter litt rart.

Jeg testet aldri 150ohm eller mer på min da jeg brukte monitorer. Det som låter bra i headset låter ikke nødvendigvis bra rett på PA f.eks. Man må skru lydene til hva den skal brukes mot. Jeg hadde dobbelt sett med banker på min. En til PA og en til monitorer hjemme. Mange muligheter i POD men det er og veldig mye å skru på.Så du finner neppe knallyden de første 10 minuttene, neppe heller de første timene.

Jeg spilte ute på min i flere år, nå har jeg hoppet over til Kemper siden den låter noen hakk bedre ja.

Har og testet tonelab. Litt enklere boks og låter fint den også. Kjenner folk som bruker den live rett i PA.

At du ikke finner X versjon brukt henger vel sammen med at den er ganske ny.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.