Web Analytics
Jump to content

Mine låter.

H-kon
 Share

Recommended Posts

http://www.soundcloud.com-h-kon-3

Haakon heter da jeg og har brukt H-kon nicket siden tidlig 1996 selv om det er andre som har det samme. Skriver for det meste instrumentaler.

Håper dere svinger innom en tur og hører. En del halv-ferdig der inne, men The Stand, Odins Hall, Butterfly (new take) Kvaliteten er så som så med Zoom R8'n min, hater kabler så bruker aldri det.

Feedback er hyggelig :)

• 1 month later...

Synes dette var flott, både teknisk utført, selve musikken og opptaksteknisk! Er det kun en Zoom R8 og gitaren? Det er veldig mye luft i opptaket, så jeg regner med at du har gjort en del etterbehandling?

Uansett hadde det ikke blitt så bra om du ikke var en flink musiker. Kudos!

Edited by sarge

Synes dette var flott, både teknisk utført, selve musikken og opptaksteknisk! Er det kun en Zoom R8 og gitaren? Det er veldig mye luft i opptaket, så jeg regner med at du har gjort en del etterbehandling?

Uansett hadde det ikke blitt så bra om du ikke var en flink musiker. Kudos!

-----------------

Tusen takk for tilbakemeldingene, veldig hyggelig :)

Ingen etterbehandling. Kun Zoom R8'n, gitaren og la til akustisk bass via en Mini-korg. Bruker kondensatormikrofonene på Zoom'en, liker ikke kabler på akustisk. PC redigering har jeg ikke greie på i det hele tatt så bruker ikke det.

Edited by H-kon

• 5 months later...

Da har en av låtene mine blitt lansert på Spotify, så er litt stolt av det. Finner meg under "H-kon" og skal etterhvert lansere et instrumental album der bare jeg får ordnet meg noe bedre opptaksutstyr.

Kommet et par nye trudelutter siden sist

https://soundcloud.com/h-kon-3/grief

Hadde vært utrolig gøy å holde på videre sammen med noen andre også - Romerike, så send PM om det er noen som har lyst til å spille litt :)