Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Mine låter.


H-kon

Anbefalte innlegg

http://www.soundcloud.com-h-kon-3

Haakon heter da jeg og har brukt H-kon nicket siden tidlig 1996 selv om det er andre som har det samme. Skriver for det meste instrumentaler.

Håper dere svinger innom en tur og hører. En del halv-ferdig der inne, men The Stand, Odins Hall, Butterfly (new take) Kvaliteten er så som så med Zoom R8'n min, hater kabler så bruker aldri det.

Feedback er hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Synes dette var flott, både teknisk utført, selve musikken og opptaksteknisk! Er det kun en Zoom R8 og gitaren? Det er veldig mye luft i opptaket, så jeg regner med at du har gjort en del etterbehandling?

Uansett hadde det ikke blitt så bra om du ikke var en flink musiker. Kudos!

Endret av sarge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette var flott, både teknisk utført, selve musikken og opptaksteknisk! Er det kun en Zoom R8 og gitaren? Det er veldig mye luft i opptaket, så jeg regner med at du har gjort en del etterbehandling?

Uansett hadde det ikke blitt så bra om du ikke var en flink musiker. Kudos!

-----------------

Tusen takk for tilbakemeldingene, veldig hyggelig :)

Ingen etterbehandling. Kun Zoom R8'n, gitaren og la til akustisk bass via en Mini-korg. Bruker kondensatormikrofonene på Zoom'en, liker ikke kabler på akustisk. PC redigering har jeg ikke greie på i det hele tatt så bruker ikke det.

Endret av H-kon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Da har en av låtene mine blitt lansert på Spotify, så er litt stolt av det. Finner meg under "H-kon" og skal etterhvert lansere et instrumental album der bare jeg får ordnet meg noe bedre opptaksutstyr.

Kommet et par nye trudelutter siden sist

https://soundcloud.com/h-kon-3/grief

Hadde vært utrolig gøy å holde på videre sammen med noen andre også - Romerike, så send PM om det er noen som har lyst til å spille litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.