Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hei på dere :)


H-kon

Anbefalte innlegg

Avlogget medlem som stort sett leser innimellom her, men tenkte å presentere meg selv litt :)

Litt nybegynner, kan ikke noter eller tablatur og har lært å spille instrumenter selv og har vel ikke kommet ordentlig i gang før i de siste årene :)

Ta en titt på soundcloud siden min: http://www.soundcloud.com/h-kon-3 "Northern Lights", The Stand, Butterfly (new take) Odins Hall ellers mye uferdig

Feedback er selvfølgelig velkomment :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye flott musikk du har laget. Fikk en god Gordon Giltrap-feeling av enkelte sanger. "Odins Hall" var veldig bra.

Må imidlertid påpeke at det er en fornærmelse mot alle verdens nybegynner at du omtaler deg nettopp dette ;) Ingen tvil om at du kan spille gitar og komponere musikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen hjertelig, det var da overveldendes :) Betrakter meg som nybegynner da jeg egentlig ikke har så god greie på alt mulig. Har et par gitarer, ønsker meg en g sharp gitar og må nok oppgradere opptaksutstyret med tid og stunder. Ikke kan jeg noter eller tablatur og har lært alt selv, så derfor nybegynner statusen :)

Tusen takk for tilbakemelding, uventet men veldig hyggelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.