Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD: Fender MIJ Telecaster Custom '72 reissue


UglyCasanova

Anbefalte innlegg

Da kom pakken fra Ishibashi. Utrolig trygt innpakket! Det er aaaalt for varmt for meg å sitte inne og spille nå, så det ble til fem minutter "unplugged" utenfor blokken når jeg tok bildene. Vekten på kroppen er midt på treet, halsen er tykk (D-shape?) og fretsene er smale og lave. Med andre ord er den perfekt for min del. Blir spennende å teste den i VOXen i kveld!

For andre som tenker på å bestille fra samme sted, så er dette hva "signs of use are noticable" betyr.... ^_^

IMG_2437.jpg

IMG_2437b.jpg

IMG_2441.jpg

IMG_2451.jpg

IMG_2446.jpg

IMG_2442.jpg



IMG_2448.jpg

IMG_2449.jpg

IMG_2454.jpg

Endret av UglyCasanova
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likes for everyone!!

Har kjørt den opp mot VOXen i en times tid nå, og jeg er storfornøyd. Deilig å spille på en feit hals igjen. Merker at C-necken på Warmothen min er litt i tynneste laget og at jeg fort blir sliten i senene i forhold til hva jeg gjør på denne. Tunerne er litt i løseste laget for min smak. Kan virke som om forrige eier hadde uvanen av å tune ned når han stemte gitaren. Men det er jo bare en bagatell som lett kan fikses. Det er nok sant at wide range pickupen er ganske gjørmete og at tonen blør litt ut, men jeg liker hvordan den mørke tonen gjør seg sammen sammen med reverb+fuzz. Jeg har nok med gitarer med krystallklare pickups, så den blir nok stående enn så lenge, selv om Lollar sin Regal 'bucker låter knallbra og muligens blir kjøpt opp ved en senere anledning. Begge pickupsene samtidig er sukkersøtt også, særlig hvis jeg ruller av litt på volum og tone på wide rangen :wub:

Endret av UglyCasanova
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.