Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pengeproblemer


Polkagrisen

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg en ny båt, noen som vet adressen til båtstøttefondet?

Nei, nå var jeg litt flåsete. Men jeg synes det er rart at man får "gratis penger" til det som egentlig er luksus og overflod sammenlignet med andre gode formål. Da burde man kanskje heller bruke midler til noe som kommer alle til gode, f.eks. delvis utstyrte øvingsrom som alle kan bruke istedet for å utruste enkeltpersoner og enkeltband med kostbart utstyr.

Få en sommerjobb, tjen litt penger, kjøp utstyr for de.

Raljering avsluttet. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet ikke veldig glad i når tråder på nettfora sporer av til å sette spørsmålstegn ved trådstarters hensikt.

Men altså, når jeg var på deres alder (for noen år siden, jeg er ikke kjempegammel), dro jeg med en liten Alfwood-forsterker på øvinger og slikt. Når jeg begynte å tjene penger, var jeg kjempestolt da jeg kunne skilte med et Line 6 Spider stack :P Jeg skjønner at dere har lyst på utstyr, men kanskje dere sikter litt høyt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i utgangspunktet ikke veldig glad i når tråder på nettfora sporer av til å sette spørsmålstegn ved trådstarters hensikt.

Men altså, når jeg var på deres alder (for noen år siden, jeg er ikke kjempegammel), dro jeg med en liten Alfwood-forsterker på øvinger og slikt. Når jeg begynte å tjene penger, var jeg kjempestolt da jeg kunne skilte med et Line 6 Spider stack :P Jeg skjønner at dere har lyst på utstyr, men kanskje dere sikter litt høyt?

Jeg er enig med deg, men jeg lurte oppriktig på hvordan de hadde tenkt. Fikk vel egentlig ikke noe særlig til svar på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser den! Jeg gikk ut fra at bandet deres rocker så hardt at vanlige kabler fort faller ut/går i stykker, og at de derfor vil ha trådløst.

(OT: Husker en gig jeg hadde en gang hvor jeg koblet om før den ene sangen, og brukte brorparten av låta på å finne ut hvorfor jeg ikke hadde lyd. Innså til slutt at jeg hadde glemt å sette kabelen i forsterkeren...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.