Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Kassegitar


Disasterpiece

Anbefalte innlegg

eller gå på www.sound1.no og se under gitarer, der kan du velge akustiske til under 5000

www.jiwestone.no har også mange ak. til under 5000 de er også rimelig greie i kvalitet... ikke super annerkjent men med mindre du skal opptre en hel masse, er det er god gitar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgan akustiske klinger ganske bra!

De elektriske er en annen sak...

Enig med "Pær". Morgan har bra akustiske, MEN VÆR OBS! jeg har sett mange NYE morgan akustiske som har for lav stol eller sånn stol oppe ved halsen og det er ikke bra for da skurrer det over hele fjøla.. så prøv gitaren godt før du kjøper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fender og morgan er bra'e gitarer. Det spørs jo også hvilken stil du spiller i. Hvis du skal spille rovk og sånn anbefaler jeg en gitar med myke strenger som er lett å bende osv, de bør ikke sitte så lang FRA gripebrettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fender og morgan er bra'e gitarer. Det spørs jo også hvilken stil du spiller i. Hvis du skal spille rovk og sånn anbefaler jeg en gitar med myke strenger som er lett å bende osv, de bør ikke sitte så lang FRA gripebrettet.

Ja bare det ikke blir klirring så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.