Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Pagan`s mind


Robin_ogn

Anbefalte innlegg

Noen som var på release konserten? Kan iallefall si meg overasket! De spillte sinnsykt bra, og lyden ble overaskende bra, hadde ikke trodd den skulle bli alverdens inni en idrettshall, men det blei faktisk bra. Men en ting jeg ikke helt skjønnte var hvorfor de dro opp han dere andre gitaristen på scenen som absolutt ikke kunne spille :shock: Han lagde liv da, det skal han ha. Regner med at det blir veldig internt å snakke om en skienskonsert på gitarnorge, men må vel ha vært noen som var deR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seff var jeg der! Fikk plekter og setlist og full pakke ;)

Konserten var usedvanlig bra, iallefall for oss som digger dette bandet. Viggo var i toppform, Stian spilte bra, Nils sang knallbra og alt stemte.

Greia med Torstein er at han spilte rytmegitar i bandet før, før han måtte slutte pga. no helseproblemer. Så det blei selvsagt vill jubel da han kom ut på scenen, og ja, han lager liv esse. Han var forresten med på å starte bandet sommeren 2000 sammen med Stian og Nils. Viggo skulle bare legge no soloer på det første albumet til han blei dratt inn som lead gitarist :P

gnomePM.jpg

Ja, det var mitt crew kort ;)

Ellers kom jo Viggo og Nils på dean kvelden etter.

Som nevnt, en helvetes bra konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.