Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Fender Stage 1600?


Anbefalte innlegg

Alstå.. gutten lurerpå Peavy eller Fender, er jo åpenbart at han er ute etter

blues/rock lyd.. da er det ikke veldig lurt å anbefale en amp som er beregna til metal :P

edit: heh eleste ikke at han spilte metal... men tror liavel ikke at Randall er noe å satse på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kamerat av meg har den Randall'en der. Den har veldig god vreng med godt trøkk, men tro meg på mitt ord; clean lyden er forferdelig!

Hvis du kun spiller metal, og aldri clean, kan den anbefales, hvis ikke ville jeg nok ha valgt en annen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Stort sett rock og litt metall - og så har jeg veldig lyst til å spille litt blues, men må lære litt først  :oops:  

Er veldig glad i å spille metallica, guns 'n roses, jimi hendrix osv.

Blues kan ikke læres, Blues blir du født med :P hehe

Men om du vil spille Blues og trenger en amp som egner seg til både Metal, Rock og Blues ville jeg egentlig gått for en Marshall. Men Fender er ganske bra de og. Peavy synes jeg passer best til Metal uansett hva. Banditen har sinnsykt rå vreng :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så spiller jeg alt mulig - og litt metall.

Hadde vært kjekt å hatt noe som jeg kunne bruke litt all round, hvis dere forstår hva jeg mener  :mrgreen:

Da hadde jeg skaffet meg en forsterker med bra clean, og brukt tråkkerter til vreng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.