Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

`56-ish lake placid blue


Anbefalte innlegg

Hey folkens. Ei stund siden jeg har posta her, men ble akkurat ferdig med en gitar nå ikveld. Tenkte jeg ville dele litt bilder.

Denne er basert på en `56-ish Strat i customfargen Lake Placid Blue, prikken over i`en er jo hardware i gull. Jeg har jo selvfølgelig aldri sett en ekte `56 strat i denne fargen i virkeligheten, så jeg har basert min finish på bilder jeg har funnet.

Jeg har lakkert både kropp og hals med med et ganske så tynt lag med nitrocellulose lakk. (Fargen på kroppen er akryl, kun klarlakk som er cellulose, akkurat som Fender gjorde i gamle dager.)

Ang aging; den er ganske krakkelert, men har relativt lite skader og slikt. Gikk for en "velspilt, men godt tatt vare på-look" :)

Hater den over the top relicinga som mange holder på med! I

Pickupene er fra Edmire.no. Har ikke fått testa de ut så mye ennå, men gleder meg til det!

Har også gjort alt av båndjobb, laga beinnut osv selv. Spiller ganske så bra nå!

Uansett, her er iallfall noen bilder.

Håper du blir fornøyd med den Bogner :)

1_zps65a94570.jpg

4_zps824c3f71.jpg

5_zpsde57dcb5.jpg

3_zps9701a9fb.jpg

2_zps1a299ec4.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey folkens. Ei stund siden jeg har posta her, men ble akkurat ferdig med en gitar nå ikveld. Tenkte jeg ville dele litt bilder.

Denne er basert på en `56-ish Strat i customfargen Lake Placid Blue, prikken over i`en er jo hardware i gull. Jeg har jo selvfølgelig aldri sett en ekte `56 strat i denne fargen i virkeligheten, så jeg har basert min finish på bilder jeg har funnet.

Jeg har lakkert både kropp og hals med med et ganske så tynt lag med nitrocellulose lakk. (Fargen på kroppen er akryl, kun klarlakk som er cellulose, akkurat som Fender gjorde i gamle dager.)

Ang aging; den er ganske krakkelert, men har relativt lite skader og slikt. Gikk for en "velspilt, men godt tatt vare på-look" :)

Hater den over the top relicinga som mange holder på med! I

Pickupene er fra Edmire.no. Har ikke fått testa de ut så mye ennå, men gleder meg til det!

Har også gjort alt av båndjobb, laga beinnut osv selv. Spiller ganske så bra nå!

Uansett, her er iallfall noen bilder.

Håper du blir fornøyd med den Bogner :)

Gleder meg til å teste både gitar og pickuper, finishen ser latterlig bra ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.