Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bluegrass/køntri/folk ... ish ...


juzzizhow

Anbefalte innlegg

Prøver igjen ! :)

Har nu pakket bort elgitaren(e), pedalene og ampene og har lyst å spille mer akustisk !

Spiller Dobro, Banjo og Gitar på sån akkurat passe go nivå !

Er "voksen" til alderen (42) , og tenker meg noe fast akustisk band med tradisjonell bluegrass lineup !

Bor selv i Asker, og ... jepp ..

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser vel ikke før meg at dette blir noe voldsomt tidskrevende prosjekt ! :-)
Øving/samling en gang i uka ... helst lørdag eller søndag ettermiddag !

Og en spilling her og en spilling der ... eller noe ...

Og PS : Hvis noen trenger/vet om noen som trenger Dobro og/eller banjo til noe akustiske prosjekter så si fra !

Endret av juzzizhow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...

Etter en sommer med mye Bluegrass har jag nu, om mulig, enda mer lyst på et fast bluegrass/roots/folk band !

100% akustisk, og gjerne med litt "instrumentsirkulasjon" :-) Har lyst å spille både banjo og/eller dobro ... og gitar og bass ... !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei

Er selv 18 år og har fått smaken på bluegrass. Er interessert i få til noen å spille sammen med, men har ikke spilt bluegrass veldig lenge, så reportoaret er ikke veldig stort. Men jeg kan i begynnelsen hvertfall kompe, og ettervært lære meg nok licks til å spille de klassiske, lange bluegrass-soloene. Er også selv interessert i å lære å spille Mandolin.

Kontakt meg gjerne på tlf eller mai.

94 87 55 10

mikkel_chelsea@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bluegrass er en kjempeflott sjanger! Det krever at hver enkelt er god på sitt instrument og her er det lite å gjemme seg bak! Jeg har spillt mye fokemusikk og det har en del likhetstrekk med Bluegrass. Moderne Bluegrass som Alison Kreuss og Union Station er veldig fengende. Spiller både Mandolin og Dobro, men det blir mest på hobbybasis. Har brukt Dobroen på noen konsertter og plateinnspilling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.