Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

80-tallet på vei tilbake?


The Euphor

Anbefalte innlegg

Jeg registrerer med stor glede at band som The Mars Volta får stadig større fanskare... Spesielt ettersom de har en meget snedig bassist.

racerx6.jpg

Han har strengt tatt forandret seg litt, men han har jo vært kul engang i tiden, og det fortjener eder og galle - eh, heder og ære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forbinder ikke jeg først og fremst 80-tallet med The Mars Volta, men det har sannsynligvis med å gjøre at jeg er slik en ung jypling.

Er 80-tallet på vei tilbake - på en mer generell basis? Tja, jeg kan vel ikke si jeg ser de helt enorme tegnene til det, hverken i nye artister som dukker opp, eller i utviklingen av lydbilde og musikken og musikkindustriens mer generelle fremtoning. Med det sagt, finnes det så mange trender, utviklinger og teorier at en stort sett kan argumentere for at det finnes tegn til det meste. Er spisse sko ut eller inn i vår? Hvilken farge bør festskjorten egentlig ha denne sesongen? Er vi egentlig lissom bare dritharry om isper stereoanlegget med kabler i årets farger? Svaret på alt sammen blir vel noe sånt som 'øhh, ja, det derre greiene...' Essensen har en tendens til å bli borte ved overdreven analyse (og høytallerkablene mine får du aldri!).

Men, for all del, om kule ting fra 80-tallet skulle finne på å ha lyst til å dukke opp, så sier ikke jeg nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cerpin har sett det. Duden har jo senka bassen og kjøpt seg Fender (mot tidligere Squier). 80-tallet lever fortsatt, er bare innmari slitsomt med alle som tror jeg skal på 80-talls fest eller bad taste party... Skulle tro de aldri hadde sett sitt eget speilbilde... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.