Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Ny amp! Kemper Profiling Amp


morten

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

angående Monitor til Kemperen så ble det Yamaha DXR 8 pga størrelse og fordi jeg har prøvd den tidligere.. skal bli godt å få bytta den ut mot Behringeren jeg har skrudd lit lyd med tidligere.. kjøper en til lit senere, dem hadde en på lager bare.. drøyt med 12000 for to små monitorer men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sikret meg en wedge versjon av Reactor. Så får vi se hvor skrallt det låter :P

Det låter jo ikke SÅ skralt..helt til du får prøvd CLR! Hehe

Hatt de ved siden av hverandre, og ja forskjellen er der.

Men det er jo to forskjellige produkter til forskjellig bruk så det er litt urettferdig å sammenligne de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tid til å vente på å sette meg opp på ventelister og sikkert flere uker kansje måneder leveringstid.. så mitt valg ble Yamaha, fordi den er liten og lett og fordi jeg faktisk har testa den ut tidligere. Tenkte å ha den me på neste spillejobb.Tror jeg blir fornøyd med den. bruker jo primært in-ear så amp på senen, er bare for å få lit gitar på senen. Kjøper stort sett alt utstyr gjennom Tre-45, og dem yter service og kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått innstalert den nye chipen til Bheringer FCB1010 brettet og fått kalibrert pedalene, slik at både Whawha og volum funker. Presets funka faktisk uten noen programering. Var veldig kjekk fungsjon med presets på nedre rad og efekketer kan man slå av og på på øvre rad.

Blir lit tilvenning med volumpedal, fordi jeg er vant til solovolum på ampen, men om det ikke funker får jeg finne en annen løsning med dobble presets. Har jo også en Skrydstrup BR1 som kan brukes. Har fått skrudd en del grunnlyder nå, og må si det funker meget bra! det er jo enda en del muligheter med eq og effekter det går an å leke seg med. Siste fintuninga på rigger/lyder kommer jeg til å ta gjennom PA uansett da. Men clean lyder og lyder med lett vreng låter faktisk ganske likt rørampen min gjennom PA altså! veldig dynamisk faktisk! Har brukt AC30 som utgangnspunkt og en røramp med 6L6 rør, som det er i min egen amp , som jeg liker aller best. Varme dynamikk og fet lyd samtidig som twangen beholdes og at den er skarp nok til å trenge gjennom miksen. Her er det bare å kjøre på med middle og bass uten å få romling i mikken. Helt støyfritt er det ikke, men mulig at de dimbare lysa på musikkrommet mitt er med på å ødelegge lit her..Highgain fra en Mesa f.eks låter helt konge med sikkelig trøkk. Spiller mye høyere enn rørampen min, men det er jo heller ingen utprega higainamp. Men Kempern kan jo alt, og er jo faktisk populær hos metal spillere.

Endret av morten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.