Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

erfaringer med Line 6 UX-serie?


Anbefalte innlegg

har vært litt borti UX2, og lukter litt på den eller UX1.

hadde vært herlig å kunne plugge denne inn i laptop'n istedet for å fyre haugen av en stasjonær som befinner seg i naborommet der knerten sover.

nettet mener litt forskjellige når det kommer til hvor like disse to er.

har noen erfaring med begge to og kan tipse meg om det er vits i å investere i UX2 om den bare har 2 målere i front fremfor UX1?

Endret av Straymond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde UX1 for en del år siden, syntes den gjorde jobben fint. Hadde ingen problemer med den. Hvis du bare skal spille inn litt til hobbybruk/demoer eller spille via PCen, tror jeg den holder i massevis.

Disclaimer: For alt jeg vet kan det være masse problemer med UX1 som jeg bare var heldig og unngikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med min UX1 , aldri vært noe trøbbel, og jeg koser meg med medfølgende POD Farm. Deilig å ha en gitar plugget i til enhver tid , bare å slenge fjøla på fanget og harve i vei. :)

Hadde vært kjekt med UX2 pga 2 micinnganger, men utenom det er jeg happy med UX1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også UX1 og kan slenge meg på koret her. Aldri hatt problemer og ting funker som bare det.

I ettertid kjøpte jeg meg en pod xt brukt for noen hundrelapper. Den er faktisk enda kjekkere i mine øyne da den har alt det samme som UX1 minus vokalinngang, og i tillegg kan man spille uten datamaskinen, noe jeg setter mer og mer pris på for tiden! Og skal du ta opp noe seriøs vokal må du ut med noen kroner ekstra uansett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt UX2 i noen år, og er fornøyd. Den gjør jobben uten problemer. Så vidt jeg kan se er forskjellene at UX2 har doble micinnganger som muliggjør stereoopptak eller valg av mikk dersom to er tilkobla, 48V switchen på forsiden og volumkontroll på analog ut. Det er også en Pad-inngang til POD og et par innganger til Midi-fotpedal. VU-metrene er stort sett bare til stas da nivåene også viser i DAWen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.