Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

iRerror - EA lager musikk


Eivind August

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...

Takk takk! :) Hehe, jeg har en sånn passe halvveis plan om å lage "internettmusikk". Gamle nintendospill og anime hører selvfølgelig med!

Basstrommen ble kjip ja, enig. Akkurat å skru trommer er ikke helt min spesialitet. Tror også den ble mixet litt høyere enn resten av låta. Jaja. Resten av låta er forøvrig tre gitarspor, så både beaten og "dronesynthen" er spilt inn med gitar gjennom Great Destroyeren. Artig boks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Kult, har en IN-3 selv :) Har inntrykk av at det er noen her og der som pusler med støy, men ikke lett å treffe på folk som er veldig på de eksperimentelle greiene.

Nei, man må vel gjerne være en del av et miljø eller noe. Vet det er noen greier i Oslo blant annet. Er mildt sagt et begrenset publikum.

Men hey, du har jo bass i navnet ditt og greier, du får si ifra hvis du har lyst til å jamme eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å fikle med mye forskjellig jeg :)

Bass er hovedinstrumentet, men utenom det sitter jeg mye i studio og fikler. Synes det er moro å jobbe med litt sære ting også.....støy, post-rock-post-metal-doom-ambient-gudenevethva... Hadde bare vært moro å treffe på fler som har et litt åpent forhold til musikkstiler og lyd, og kanskje gjort ett eller annet sammen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.