Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kjøper dere rør?


LTBR

Anbefalte innlegg

Hei. Skal kjøpe nye rør til min Marshall 1987X(fantastisk amp i mine ører:). Hvor handler dere nye rør billigst til ampene deres? Noen forslag? Tenkte på winged"C" på powertubene, men har null peiling på preamp tuber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir omtrent som å betale for å la noen plukke ut strengesettet du skal bruke.

Dessuten er JJ preamprør regna for å være muddy og mørke i lyden.

Hvorfor kan du ikke heller dele kunnskapen din og svare på det jeg spør om istedenfor å ta deg bryet med å skrive det du gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida godeste Gunnar, det blir heller som å betale noen for å pakke 6 strenger i en eske, i stedet for at du selv skal finne fram 6 enkeltstenger....

Eurotubes er helt ok, rimelig og kjapt!

Helt enig med det du sier.

D.v.s. at noen velger strengerykkelse for deg,

og at det ikke blir tatt hensyn til egne preferanser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Selger ett matched pair av JJ KT66 rør veldig billig om du er interessert.

Helt nye og ikke tatt ut av eska.

Ellers anbefaler jeg også Eurotubes:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt skeptisk til Eurotubes JJ 12a7x, de blir mikrofonsike etter et par timer i ampen min, Jeg har bedre erfaring meg tung-sol og EHX 12a7x og TAD.

Ebay, og gitarhuset når de har fri frakt og vanlige musikkbutikker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurotubes selger kun JJ-rør. Så hvis du er ute etter noe som passer "lydbildet" du vil ha, så bør du krysse fingrene for at det er JJ både for preamp- og utgangsrør som passer lydidealet ditt best. Hvis du derimot vil velge og vrake litt mer, så er det flere anerkjente selgere der ute, som thetubestore.com, tubedepot.com osv. Det skal legges til at jeg er snobbete nok til kun å bruke gamle rør (NOS og brukte), så jeg har ingen erfaring med de butikkene som kun selger nye rør.

Av preamprør er det mange som sier fine ting om Tung-Sol 12ax7, har aldri prøvd dem selv. JJ har jeg prøvd, og er ikke begeistret for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.