Gå til innhold
  • Bli medlem
900sl

Den rette ?

Anbefalte innlegg

Prøvde for flere år siden en gitar i en lokal gitersjappe. En relick custom shop strat med lipstick picups. Det var noe veldig spesielt når jeg prøvde den kan jeg huske. Lånte den hjem, var alt for dyr for meg da. Leverte den tilbake, og den ble solgt en stund etter. Siden har den vært en referanse for meg. Etter det har jeg hatt muligheten til å kjøpe mange flotte gitarer. Samlingen består i dag av 9 gitarer fra øverste hylle. Noen langt mer kostbare enn lipstick straten. Har jo gitaren nok, men så plutselig finner jeg den gamle staten for salg igjen. Sitter nok en gang med den i fanget på lån. Den spiller seg nesten selv. Snodig det der at en gitar som egentlig ikke er så veldig anderledes enn resten kan skille seg så pass mye ut. Noen med samme erfaring?

Så nå får vi se om det blir en NGD tråd om et par dager. Hmmm, hadde ikke regnet med dette !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde samme opplevelse, men jeg gjorde alt i min makt for å få skrapet sammen nok penger til å kjøpe gitaren. Jeg solgte gamle TV-spill, LPer og fikk heldigvis låne et par tusenlapper av mine foreldre. Og jeg er utrolig glad for at jeg gjorde det, for jeg har enda hatt til gode å finne en gitar som passer meg like godt som den. Hvis du har mulighet for å beholde gitaren så anbefaler jeg det på det sterkeste. Jeg tror jeg ville hatt problemer med søvnen om den endte opp som "the one that got away"

Endret av proffloff
  • Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke la den slippe unna igjen!! Du kommer til å spark deg selv i ræva lenge om du gjr det!

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, å spørre her inne om en skal kjøpe flere gitarer... Svaret var ikke overraskende

Du har ikke tilgang til å se bilder i dette emnet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, å spørre her inne om en skal kjøpe flere gitarer... Svaret var ikke overraskende

Nå var vel ikke spørsmålet direkte om jeg skulle kjøpe eller ikke, men når så mange mente det samme fulgte jeg selfølgelig rådene

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du hadde skrevet at du var usikker på om gitaren virkelig passet til din spillestil, så ville jeg nok heller anbefalt deg å teste den ut lenger. Men når det fremsto som at du mente dette var en fantastisk gitar for deg så måtte jeg jo bare råde deg til å kjøpe den

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.