Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Auauau......


Brekkvasselven

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe å bry seg om, faktisk. Feil aldersgruppe, feil innstilling til hva som teller for et menneske, i det hele tatt feil.

Jeg har aldri ansett GNR som noe annet enn et coverband av en eller annen grunn slo igjennom ved å ha et par licks, et halvt vers og et nesten ferdig refreng totalt å vise til. Samt masse innholdsløs posing. Guns'n Poses.

Jeg registrerer glatt at andre er uenige, og det er helt greit. Karer som selger utstyret sitt for å handle dop, slik at de må låne ting når de skal i studio, har ikke høy stjerne i min bok. Sånn er det bare. :)

Som sagt, det som minnet mest om musikk var den korte soloen på dommerfløyte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo si at jeg syntes tidlig GnR er sinnsykt bra, og det faktum at Slash kun var 20/21 da denne musikken ble skrevet er helt vilt. Si hva du vil, men når folk flest hører ordet gitarsolo så tenker de som oftest på Sweet Child, og albumet er jo legendarisk. Uansett - de greiene som Herr Rose holder på med nå er jo langt over grensen til tragisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i mange år et nesten religiøst forhold til GN`R. Dette her var f@en meg til å grine av.Er jo nesten så en skulle ønske at den vattnissen av en frontmann hadde trått ut av historen omtrent samtidig med Cobain :(. Burde aldri fått gi ut dette under samme bandnavn, men resten av gutta var for steine til å skjønne sitt eget beste :(:( .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes de gitarefektene de bruker helt i starten minner om fender Mustangs presets på "British 60s", med full guffe modulator/phaser og triangle chorus og alt mulig rart :P (første gang jeg prøvde den, ble det bare marsboer støy..).

Men, tja.. Synes egentlig bandet hans er flink. Kanskje bare stemmen til Axel har falmet litt, i liket med folk som, tja, norske Ole Paus? Bortsett fra at vokalisten har falmet, og alle nye låtene er relativt middels, i alle fall de jeg har hørt, etter min mening, er bandet der annerledes, men helt greit. Kanskje det er litt synd på Axel Rose?

Endret av KimT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.