Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

NGD! Gibson les paul 1958 Custom Shop


Gjest Hans Hansen

Anbefalte innlegg

Det er nok best å holde en CS gitar original. Da holder den seg best i pris når du skal selge den om noen uker.

Sjøl har jeg ødelagt en R9 fullstendig. Det er nesten ikke noe originalt igjen på den unntatt treverk, bånd og stemmeskruer.

Keen på å bytte mot vintage Burny? Kan strekke meg til å gi en tusenlapp i mellom, siden din ikke er original lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

For å holde sirkuset i gang lurer jeg bare nå på om det eneste jeg skal gjøre av mods begrenser seg til å sette inn Jensen caps ettersom jeg hører at bumble Bee i CS gitarene ikke er ekte vare men noe bogus dritt kamuflert som BB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hans Hansen

Ingen aning, neppe! Men siden det er kjøpt alt så får jeg vel bare lodde på og satse på at det gir mening:) ifølge reklamen/hypen skal det jo være en Upgrade;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen aning, neppe! Men siden det er kjøpt alt så får jeg vel bare lodde på og satse på at det gir mening:) ifølge reklamen/hypen skal det jo være en Upgrade;)

Hvis du ikke hører forskjell på pickupbyttet du snakket om, kan jeg garantere at du ikke vil høre noe forskjell her heller!

Bytt heller strenger og spill;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS-kit med Jensen kondis er faktisk hørbart.

Tror til og med at Castor har et opptak av før og etter skifte som beviser det.

A/B-tester har overbevist meg om at det blir større lydforskjeller av småforandringer enn jeg trodde.

Det er ikke tull at det låter best med riktig batteri i pedalen,

og at tekniske komponenter låter forskjellig selv om de har samme verdi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å holde sirkuset i gang lurer jeg bare nå på om det eneste jeg skal gjøre av mods begrenser seg til å sette inn Jensen caps ettersom jeg hører at bumble Bee i CS gitarene ikke er ekte vare men noe bogus dritt kamuflert som BB.

Blir spennende om du hører forskjell, og med i så fall blir til det bedre. Har selv en CSLP og har lurt på å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RS-kit med Jensen kondis er faktisk hørbart.

Tror til og med at Castor har et opptak av før og etter skifte som beviser det.

A/B-tester har overbevist meg om at det blir større lydforskjeller av småforandringer enn jeg trodde.

Det er ikke tull at det låter best med riktig batteri i pedalen,

og at tekniske komponenter låter forskjellig selv om de har samme verdi.

Tviler ikke på det! Tviler ikke på at mange kan høre forskjell. Sier bare at hvis man ikke hører forskjell på pickupbytte, så vil man nok mest sannsynligvis ikke høre forskjell her heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.