Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

WelhavenT speller i band :)


WelhavenT

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne legge ut et lite utvalg av innspillingene jeg har gjort. Spilt i mange band med mange forskjellige stilarter gjennom årene. De tre første banda er det jeg holder på med nå om dagen.

EXELOUME:

En låt fra debutskiva hvor Andy LaRoque spiller lead.

En låt fra EP'en, som var en slags DIY-innspilling.

STATUS: FATAL:

Samles engang i blant for konsert og studio. Laget en låt om den hvite ESP'en min :)

KILLING FOR COMPANY:

Gammel innspilling hvor jeg spiller bass, men på neste innspilling spiller jeg både gitar og bass.

MAELSTRÖM:

Gammal death metal, fikk omsider gitt ut skiva i fjor.

Litt gamlere greier jeg fant:

ANTI-DEPRESSIVE DELIVERY:

Her basser jeg.

BETHZAIDA:

Her basser jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bra fra Welhaven men hvorfor fremhever du ikke Mist Enticer og Godesend ;)

Fant ikke noe Mist Enticer på YouTube :) Og Godsend kan vi vel egentlig bare drite i, haha. Det er bættre 20 år sida, køntripop med en touch av sørstatsdoom? Men det var spesielt, hadde aldri vært i studio før og starter med to uker hos Dan Swanö klemt i mellom Marduk og Dissection. Synd musikken sugde! Artig lell, Swanö spilte bla en DAT (!) fra et nytt band som holdt på å spille inn debutskiva si hos han. Opeth, het de :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dan swanø <3

Jeg digger mer eller mindra alt gubben har gjort, med moontower og crimson I & II som høydare.

hvordan er fyren?

Topp fyr. Hadde masse morsomme historier og vi fikk da laget noen selv også :) Veldig enkel å jobbe med, utrolig dyktig. På Exeloume-skiva satt miksen med en gang, råmiks>tilbakemelding>i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exeloume er sammen med Manifest det beste Trondheim har å by på. Gleder meg stort til nytt fra begge. Venter spent på om Ole snart sender meg noen teasere fra ny Manifestskive!

At det er flere Exeloumeplaner er bare gledelig, første skiva er meget meget bra :)

Bruker du forresten Sig: X'n enda Welhaven?

Endret av Slashaxl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ikke noe Mist Enticer på YouTube :) Og Godsend kan vi vel egentlig bare drite i, haha. Det er bættre 20 år sida, køntripop med en touch av sørstatsdoom? Men det var spesielt, hadde aldri vært i studio før og starter med to uker hos Dan Swanö klemt i mellom Marduk og Dissection. Synd musikken sugde! Artig lell, Swanö spilte bla en DAT (!) fra et nytt band som holdt på å spille inn debutskiva si hos han. Opeth, het de :P

Nevte Godsend kun for å være slem! Vet hva du synes om platen.

Nå er ikke "in the electric mist" helt håpløs. Har riktignok ikke hørt den på sikkert 15 år, men synes å huske at det var noen tøffe partier her og der. Dette er kanskje ikke et av de:

Hva skjedde egentlig med Gunder Dragsten? Forsvant brått fra musikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exeloume er sammen med Manifest det beste Trondheim har å by på. Gleder meg stort til nytt fra begge. Venter spent på om Ole snart sender meg noen teasere fra ny Manifestskive!

At det er flere Exeloumeplaner er bare gledelig, første skiva er meget meget bra :)

Bruker du forresten Sig: X'n enda Welhaven?

Nevte Godsend kun for å være slem! Vet hva du synes om platen.

Nå er ikke "in the electric mist" helt håpløs. Har riktignok ikke hørt den på sikkert 15 år, men synes å huske at det var noen tøffe partier her og der. Dette er kanskje ikke et av de:

Hva skjedde egentlig med Gunder Dragsten? Forsvant brått fra musikken.

Slem du, Morten :( Gunder har jeg vel ikke sett siden midten av nittitallet. Han har en facebook-side, vet jeg.

Ellers bruker jeg Sig: X'en, ja. LIke fornøyd, selv om clean-kanalen aldri har funka. Har jeg hørt ;)

Endret av WelhavenT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote name="WelhavenT" post="677112" timestamp="

Ellers bruker jeg Sig: X'en, ja. LIke fornøyd, selv om clean-kanalen aldri har funka. Har jeg hørt ;)

Hehe, ok. Eneste ampen jeg har prøvd som jeg synes nærma seg Midcut tonen til Herbert'n.

Var rimelig gira på å kjøpe en etter jeg testa din, men slo det etterhvert fra meg og beholt Diezel'en :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.