Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

WelhavenT [16.04.14] Oppdatert med alle gitarene.


WelhavenT

Anbefalte innlegg

  • 1 month later...
  • 4 months later...
  • 1 month later...
Et øyeblikk siden, WelhavenT skrev:

Blir nok en stund til noe nytt nå, ja. Millionoppussing og bryllup står for tur 1f60e.png

Kjenner den, men "final"?!? You ain't seen nothing yet! ;) Før du vet ordet av det, har det gått et par år, og da skjer det ting! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...
På 22.4.2017 den 20.09, Audun skrev:

Kjenner den, men "final"?!? You ain't seen nothing yet! ;) Før du vet ordet av det, har det gått et par år, og da skjer det ting! :)

Har det gått ett par år nå? 

Kjøpte meg visst en Firebird ? Satte i et sett med Cream T, noe som virkelig gjorde susen. Herlig gitar, nyforelska rett og slett. Avbildet under med sin hvite søster (som riktig nok har gulna litt).

Har også fått Falck musikk til å sette sammen en Esquire til meg, måtte kvitte meg med jazzmasteren for å få inn litt cash. 

IMG_5117.JPG

Endret av WelhavenT
  • Liker 3
  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, WelhavenT skrev:

Har det gått ett par år nå? 

Kjøpte meg visst en Firebird 1f606.png Satte i et sett med Cream T, noe som virkelig gjorde susen. Herlig gitar, nyforelska rett og slett. Avbildet under med sin hvite søster (som riktig nok har gulna litt).

Har også fått Falck musikk til å sette sammen en Esquire til meg, måtte kvitte meg med jazzmasteren for å få inn litt cash. 

IMG_5117.JPG

Bytt ut tunerne med Steinberger så blir du enda mer forelsket. Syns de originale ikke er så gode. Steinberger er smooth!

Men vanvittige priser på dem nå. Og sjeldnere enn hønsetenner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Evil_Caprino skrev:

Bytt ut tunerne med Steinberger så blir du enda mer forelsket. Syns de originale ikke er så gode. Steinberger er smooth!

Men vanvittige priser på dem nå. Og sjeldnere enn hønsetenner!

Har vært inne på tanken. Blåste en haug med spenn på pickups, sliping av bånd og set-up nettopp, så synes den har fått nok oppmerksomhet fra Mr. Tom Peng Pung for en stund fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.