Gå til innhold
  • Bli medlem
bublemark

Forslag til en Floyd Rose?

Anbefalte innlegg

De rimelige seriene til charvel, kan være noe? Schecter evt. Er usikker på passive i charvel, er vel bare de billigste versjonene, tror jeg (bolt on osv...)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir litt egenreklame, men hvis du går litt opp i pris har jeg en BC Rich Gunslinger til salgs hvis det skulle være av interesse. Floyden er utstyrt med en D-Tuna, slik at du kun får brukt Floyden som om den skulle være non-recessed.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ligger en sort Charvel So Cal på finn til 6k. USA modell. Det er billig det! (Ps: Kjenner ikke selger)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en brukt Ibanez RG550 og oppover? lo-pro edge trem og passive miccer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Charvel SoCal( Eller Fender med Charvel logo som det egentlig er) har en billigere lisensiert FR.

Kjøp noe med en skikkelig Floyd eller legg inn enn oppgradering i budsjettet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Charvel SoCal( Eller Fender med Charvel logo som det egentlig er) har en billigere lisensiert FR.

Kjøp noe med en skikkelig Floyd eller legg inn enn oppgradering i budsjettet.

Jeg bare lurer, siden jeg ikke har noen som helst forutsetninger for å kunne noe som helst om FR, hvorfor står det "Floyd Rose @original"

på hjemmesidene til Charvel? Husker en anmeldelse fra noen år tilbake om at dette var det eneste punktet å utsette på denne gitaren så

det må da være hold i det du sier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en gul 550 med uoriginale pickups jeg kan kvitte meg med. God stand, refinished av en proff. Mer "ferrarigul" enn DY.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bare lurer, siden jeg ikke har noen som helst forutsetninger for å kunne noe som helst om FR, hvorfor står det "Floyd Rose @original"

på hjemmesidene til Charvel? Husker en anmeldelse fra noen år tilbake om at dette var det eneste punktet å utsette på denne gitaren så

det må da være hold i det du sier.

Fordi Fender eier Floyd Rose og de er sneaky snakes :)

Utrolig sleipt er det ihvertfall at de prøver å late som disse er the real thing, folk som ikke er oppdatert eller ser forskjell vil jo tro de er Orig Floyd Rose.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.