Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Den er vel knall uten også, hvis man ikke er nødt til å ha delfinræv-lyd (water tight). :)

• Liker 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jah, bruker ikkeno OD i front jeg enn så lenge. Kjøpte den av en bandkollega så har fått prøvd både live og på øving før jeg slo til. Fint alternativ til Voxen min når jeg trenger noe til litt hardere greier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er Jim Root, og hva er forskjellen på denne og standard TT?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jim Root er gitarist i Stone Sour og Slipknot, og den har en eq seksjon som er tatt fra hans Rockerverb 100.
Standard TT har kun èn tonekontroll, Jim Root Terror har Treble, Mid og Bass.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Affen
      Fikk et Orange cab av kona så da måtte jeg jo ha en amp til EVH 5150 iii LBX i. Rock`n roll detta.

• Av StonerWolf
      God dag, ny gitarist her. 
      Jeg har vært en (litt) impulsiv kjøper av pedaler, og jeg vil veldig gjerne treffe blink på neste kjøp 
      Forsterkeren hjemme er en Orange Crush 20rt, veldig fornøyd, og på sikt skal jeg kjøpe meg en "ordentlig" orange-rørforsterker - hodet og kabinett. 
      På Øvingslokalet står det en Marshall DSL 40c, og jeg fortsetter å spille på den til jeg har min egen amp. 
      Mine pedaler består nå av:
      EHX Little Big Muff
      EHX PoG 
      Boss DS-1 (skal selge eller modde) 
      Zoom B3 (multieffekt brett for bass)
      Nå er jeg på utkikk etter nå, er en treble booster /m fullrange og mid boost. 
      Hva er det beste alternativet for mitt current setup, samtidig med tanke på at jeg skal anskaffe en god orange forsterker på sikt?
      Jeg har hørt Analog man sin beano boost er bra, noen som har erfaringer med den? 
      Og btw, jeg spiller Stoner

• Av scarcrow
      Jeg er på leting etter koffert til en Orange Micro Terror og 2stk PPC108 Kabinetter som ikke koster en formue... noen tips ? vil helst ha alt i en koffert
    • Av Affen
      Jim Root terroren min har en rørdrevet effektloop. Jeg bruker ikke effektloopen, så når jeg skal bytte rør, er det da vits å bytte dette røret også?
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.