Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Bass til 70s rock band


Bautabobb

Anbefalte innlegg

ChiefHoghead: det blir litt langt å dra. og jeg er ikke så "fan" av å sende ting i posten. Men du har da noen fine basser for salg ser jeg. :)

Kan du beskrive Fury bassen for meg? :)

Fury bassen er fullt på høyde med en Fender P USA både på lyd og spillbarheten (jeg har hatt US standard P også). Jeg sverger til min Steve Harris signatur eller min "hjemmelagde" P/J bass for tiden:)

Jeg har kun god erfaring med å sende i posten og har det siste året mottatt 15+ basser og jeg pakker ekstremt bra:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra noen har gode erfaringer med posten. Jeg har stortsett fått skader på alle større pakker jeg har mottatt. Vet ikke om det er fordi posten slurver eller om det er fordi avsenderen ikke pakker skikkelig. Men når man kjøper instrumenter fra nettbutikk skulle man tro at det ikke var der feilen er.

Så du mener den er på høyde med p.bass. artig. Skal sjekkes ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De nye, asiaproduserte Peaveyene er det nok ikke SÅ stor enighet om (men det gjelder jo tilsvarende for andre merker som produserer i Asia). Men USA-produsert Peavey har fått MYE skryt, og der kan man visstnok av og til gjøre røverkjøp på brukte ting.

Jeg kjøpte en billig asiaprodusert Peavey, og var ikke fornøyd ut av boksen, men med litt pussing av skjegg og bytte av nut og strenger, så ble det en meget spillbar bass av det. Jeg synes den var bra, men solgte den fordi jeg hadde lyst på bass med P-pickup istedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) ja, det er mye ymse som kommer fra asia. Er litt "bingo" om du får ett godt instrument eller ikke. Tipper jeg går for amerikansk i så fall. Det er mye mer stabilt. Man får det man betaler for :) Men som du sier det er mange ting man kan gjøre for at det skal bli bedre da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.