Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt Tool album.


kaiern

Anbefalte innlegg

Cereal Killer Soundtrack fra 1993. Var stor i min kameratgjeng også. Hadde heller ikke hørt om Tool på den tiden ;)

Review by Alex Henderson  

Green Jelly was still called Green Jello when Cereal Killer Soundtrack was released in 1993, but when the makers of Jello objected to the name and the band faced legal action, a name change proved necessary. Comparable to Gwar but exhibiting a goofy personality of its own, the former "video only" outfit takes itself about as seriously as Spinal Tap on its first audio release. There's nothing even remotely serious about this album — from start to finish, this is obviously a parody of heavy and thrash metal and alternative rock. A few of the songs sink under the weight of Jelly's self-indulgence, but at its best, the band can be wildly entertaining. Cereal's standout track is the nutty metal/rap hit "Three Little Pigs," and almost as much fun are "Electric Harley House (Of Love)" (Jelly's parody of Motorhead), "Obey the Cowgod," and a cover of the Sex Pistols' "Anarchy In the U.K."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ellers tror jeg ikke det blir mye å høre fra noen av dem på en stund, da Maynard visstnok har funnet Jesus...

Det var kødd. Så ingen skade skjedd :D

*Lettelse*

Hørte ikke om det før en stund etter 1. April, så jeg var redd det var alvor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Know your enemy av RATM er han også med på. Ikke så vanskelig å høre når han setter i gang et skrik som ikke ligner noe annet... ;)

Maynard kan skrike, ja :D Slutten av The Grudge for eksempel :D

Jeg tror jeg time'et det skriket til rundt et halvt minutt. Fy HELVETE, for noen lunger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Know your enemy av RATM er han også med på. Ikke så vanskelig å høre når han setter i gang et skrik som ikke ligner noe annet... ;)

Maynard kan skrike, ja :D Slutten av The Grudge for eksempel :D

Jeg tror jeg time'et det skriket til rundt et halvt minutt. Fy HELVETE, for noen lunger!

Får like mye frysninger hver gang :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.