Web Analytics
Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt Tool album.


kaiern

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Mange som utelater gode låter her...

Blant dem som ikke er blitt nevnt:

(Tool:)

Stinkfist

Schism

(A Perfect Circle:)

Weak and Powerless

Three Libras

Passive

Imagine

Orestes

Er selv en stor fan av begge bandene, men foretrekker A Perfect Circle. Ellers tror jeg ikke det blir mye å høre fra noen av dem på en stund, da Maynard visstnok har funnet Jesus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers tror jeg ikke det blir mye å høre fra noen av dem på en stund, da Maynard visstnok har funnet Jesus...

Det var kødd. Så ingen skade skjedd :D

Yup. Aprilspøk. For dumt til å være sant... Da hadde jeg mistet all respekt for bandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers tror jeg ikke det blir mye å høre fra noen av dem på en stund, da Maynard visstnok har funnet Jesus...

Det var kødd. Så ingen skade skjedd :D

Yup. Aprilspøk. For dumt til å være sant... Da hadde jeg mistet all respekt for bandet.

Jupp, og med tanke på låter som Eulogy og Judith, virket det bare rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å huske å ha lest at aprilspøken om Maynards nye oppdagelse nådde helt frem til MTV`s nyhetsredaksjon før folk begynte å ane ugler i mosen. Hele greia er jo bare morsom. Hvis Maynard, som uttrykker seg ganske skarpt mot religion og kanskje mest kristendommen, hadde funnet jesus ville det jo vært en verdensnyhet på linje med valgresultatet i USA... ;)

Skal også slenge med et par andre ting som diverse TOOL medlemmer er med på. Pigmy love circus er sideprosjektet til trommis Danny Carey. Plata heter Power of beef, og er ganske så tøff.

Ellers så er jo Maynard med på diverse låter her og der. Må jo selvfølgelig nevne Deftones låta Passenger. Utrolig bra låt der Maynard sin vokal setter en veldig god stemning.

Know your enemy av RATM er han også med på. Ikke så vanskelig å høre når han setter i gang et skrik som ikke ligner noe annet... ;)

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig ikke hørt nok av Tool til å kunne uttale meg, men skal høre igjennom de låtene du anbefalte Kaiern!

De låtene jeg har hørt fra før er ganske rå!

Kisen til kusina mi er turbofan! Han anbefalte meg den i konfen min! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greasykid: Danny Carey var jo også med i Green Jellÿ. Hørt Three Little Pigs? Deres mest kjente låt. Det er jo Maynard som imiterer grisene :P

Joa, husker de også. Var en stor slager i kameratgjengen. Alle gikk rundt å sang på den en stund. Lite visste jeg at Maynard og Danny var med på låta. Hadde vel ikke hørt noe TOOL på den tiden. Tror egentlig ingen hadde hørt noe særlig TOOL på den tiden. Vet du når Green Jellÿ ga ut plata??

Morten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.