Gå til innhold
  • Bli medlem
jdunn91

Guitarist from UK

Anbefalte innlegg

Hi,

I just moved from the UK to norway and im looking to see if there are any musicians out there looking to start a band?

Im not very good at norsk so english speaking is ideal!

I am interested in metal and regularly record my own music.

Thanks

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I would suggest adding location and maybe throw out a link at us to some of your music :)

And welcome to the forum! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av ErlendB
      Hei!
      (Usikker på hvor jeg skulle legge denne. Moderator får flytte til egnet emne hvis det blir feil)
      Bandet mitt har skiftet navn og vi mangler logo. Bandet heter Hypoxic. Lurer på om det er noen der ute i forumet som kan lage logoer eller kjenner noen som kan. 
      Logoen som ønskes er type thrash metal, kun skrift. Har laget et kollasj med referanser hvis noen eventuelt har lyst til å prøve seg pro bono.
      Hvis noen her med dette profesjonelt eller kjenner noen som gjør det og ønsker betaling kan vi diskutere dette

• Av Kike Pino Martinez
      Hei alle sammen!
      I am Kike, a Spaniard in his 30s living permanently in Bergen. I am a bass player/singer and would like to join a rock/punk/metal band in Bergen area or form one from scratch. I have been playing for about 20 years in various bands in Spain and UK, ranging from rock or HC-punk to thrash, death and black metal (always at amateur level). My preference at the moment is to play old school metal/punk, or some raw rock and roll in the vein of Motorhead (Rickenbacker till death! ). But I am also open to other options!
      I leave here my last band in Spain, 80s metal/punk, if someone wanna know the kind of stuff I was into.
      https://losputosarkada.bandcamp.com/
      Drop me a line if you are interested! Cheers!
    • Av oyvind93
      Hallo
      Eg er ein student som går ved Noroff fagskule i Oslo. Eg har ein semesteroppgåve der eg skal spille inn ein song til eit band. Har du eit band eller kjenner til eit band som er interessert i å spille inn i eit studio som er eit av de beste studioet i Norge heilt gratis? Dette er første mann til mølla! Innspilling vil fåregå rundt 5 desember, men visst du tar kontakt kan me finne eit tidspunkt som passer best for alle. Alle sjangre er velkommen! Send meg gjerne demoer av bandet ditt
      Ta kontakt på oyvind.finn@hotmail.com
      - Øyvind Finne
    • Av emilbass
      Vi er et rockeband som går på Ris ungdomskole med bare meg, Emil (Bass) og Jonathan(Keyboard og gitar)
      Vi er begge 13 år og vi søker etter noen mellom 13-15 år gamle. 
      Dere for også bli med å velge et navn på bandet.
      - Emil
      +47 955 56 156
    • Av ingridnøtt
      Leter etter noen å spille reggae med for jorden. Person 25. Peace 
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Dette nettstedet bruker cookies for å gi deg en best mulig brukeropplevelse Bruksvilkår.